fredag 11 oktober 2013

Rosa Fredag!!!


Äntligen fredag och såklart är det lite extra rosa i oktober!
 

Fotoutmaningen från A-Ö fortsätter och dagens bokstav är K. Mitt K för dagen står för Kvinna vilket jag tycker passar extra bra med tanke på att fotoutmaningen stödjer Rosa Bandet kampanjen mot bröstcancer. Kvinnan på bilden tycker jag är helt fantastisk. Fin, trevlig, rolig, stark och med en kämpaglöd som man sällan möter. Jag har fått förmånen att träffa henne flera gånger och jag frågade om hon ville vara med och göra reklam för For Life. Jätteglad blev jag såklart då hon svarade ja :). Mer om For Life kan du läsa HÄR. Vem kvinnan är? Ja, för er som inte känner igen henne finner ni hennes blogg HÄR :)
 
 Ni glömmer väl inte att jag idag skänker 2kr för varje kommentar ni ger... så skriv på bara! *haha*






Fler bidrag i fotoutmaningen A-Ö kan du finna i den fantastiskt långa blogglistan:
Åse,
 Frida,
Alla kanske inte är med varje dag, men ibland.
Och är du intresserad av att vara med i fotoutmaningen så går det jättebra att hoppa in när som helst. HÄR hittar du spelreglerna.

 





Idag tar vi en slappadag. En natt på akuten med tösen för att konstatera att det inte är blindtarmen som spökar gör oss minst sagt trötta idag. Nu blir det lite medicin till henne och en helg med familjemys. Men jag måste passa på att berömma personalen på Borås Sjukhus. Alla som vi mött dessa dagarna har varit fantastiskt trevliga och tillmötesgående.
 
 
Kram till er och tack för all värme ni sprider.
 
kram kram Malin
 
Kom till min hemsida    HÄR    20% rabatt på alla priser i oktober 10% går till Rosa Bandet
 







19 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Så fina bilder. Fint tema på K . Kvinnan behöver lyftas fram. Kram Pernilla

Johanna | Tillvaron.se sa...

Ja, en stor kram till alla kvinnor idag tycker jag. Låter fint. Fina bilder!

Jag är också med i utmaningen förresten, så gott jag kan :)

Sallys hus sa...

Hej hej!
Å vilka fina bilder på underbara Tina! Du är så himla duktig.
Jag har också hoppat på din fotoutmaning på fredagarna. Bra initiativ!
Ha en underbar helg!
kram Katarina

HönaPöna sa...

Härliga bilder på en isnpirerande kvinna...!

Jennifer sa...

Åh vilka vackra bilder!!
umderbart!!
Ska bli kul att få följa din blogg!
Ha en underbar fredag - kram!

CreandoPhoto sa...

Otroligt fina bilder på någon mycket vacker!

Alltså ni har ju varit inventarier på Borås lasarett dessa dagar! Stackare! Nu är det väl ändå färdigt?! ♥

Home2tiny sa...

Tack vännen, du är bäst. Kramisar Tina p.s hoppas du har mail nu....

Malin - Stjärnflocka sa...

men hjälp vilka vackra bilder!!!
Ha en fin kväll!
Kram Malin

Bara Sara sa...

Åh vilken underbar K-tolkning!! Gillar den mycket!!! Kram Sara

Villa Ryttarängen sa...

Jättefin tolkning! Kraaam Pia

Husbilen Tuzzen sa...

Vackra Tina - en bra representant för Kvinna.
Jag hoppas att familjen kryar på sig snart och att ni får en riktigt mysig helg.
Kram Helén

Channal sa...

Fantastiska bilder på vackra Tina!

Du ska ha en mysig fredagskväll!

KRAM Anna

Villa Ell sa...

Så fina bilder du har tagit!
Förstår att det tar på krafterna att vara på sjukhus!
Hoppas dom kryar på sig
Trevlig helg
Kram Sandra

CONCEPT by JESSICA sa...

Fina bilder å fin Kvinna..
Fin helg till dig, kram

Pia sa...

Underbara bilder!! Vad skönt att det inte var blindtarmen!
Hoppas ni får en mysig helg :)
Kramen

Melody and M.E sa...

Nu behöver ni nog en riktigt vilsam helg för att återhämta er efter de här dagarna! Vackra foton på vackra Tina är bästa Rosa fredagsbilderna!
kram M.E

Maria sa...

Många kramar - sjuka barn är smärtsamt! Krya på er allihop!

Prinsessorna på Bellevue sa...

Fantastiska bilder och ett jättefint initiativ och hoppas tösen mår bättre och tack för alla rara ord!

Kraam
Petronella

majamyra | tired parents and happy kids lives here sa...

Så fina bilder! Magont är ju bara ett stort frågetecken, det kan vara såå mycket. Vi har också misstänkt blindtarmen många gånger och hamnat på akuten, men det har inte varit den. Vad det varit däremot vet vi inte.
Kram
/Lisa