tisdag 29 oktober 2013

fotoutmaningen - Ö


Ja, vad ska man säga. Gårdagens Cancer Gala fick i alla fall mig att vara tacksam för livet. En påminnelse om att vara rädd om dagen och om dem som finns nära och precis som jag misstänkte var ögonen blöta programmet igenom ;)
 
Det är sista dagen i fotoutmaningen A-Ö eftersom dagens bokstav är Ö :)  Det har varit helt otroligt kul att så många har varit med och kommenterat, gjort inlägg och hejat på. Många har uttryckt att de tycker det varit kul och lite sorgligt att det snart är slut. Men, jag vet att nya bekantskaper har skapats och det är upp till oss att hålla fast vid dem! Precis som de sa på gårdagen gala, ett brett socialt nät hjälper... bloggvärlden som jag tillhör är så fantastiskt positiv och peppande.. Tack för det vänner! Och gillar du bokstavsutmaningen... ja då kör vi nästa år igen!!!


Ö som i Örhänge
 
 
Köps på Tara och blivit mina favoriter :)


Tack ni fina som varit med! 

Åse,
 Frida,
Alla kanske inte är med varje dag, men ibland.


 Vi hade turen att bo i utkanten av gårdagens storm och märkte nästan inte av den alls, jag hoppas att ni som bor lite mer söder ut har klarat er fint! Ta hand om er, det är en ny dag!

kram kram Malin
 
 

13 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för att ni drog igång denna utmaning. Det har varit en ära att få vara med och visst blir man lite extra ödmjuk och tacksam över livet.
Är gärna med nästa år igen!
Kram Pia

Anonym sa...

Överväldigande vackert & myckerfint Initiativ detta med att blogga från A-Ö för cancerfonden/Kram

Bara Sara sa...

Roligt att göra detta ihop med dig Malin!!!!! Kram Sara

Sammelsurium sa...

Detta var mycket roligt, önskar oktober inte varit så stressig bara så att jag kunnat lägga lite mer tid på utmaningen.
Men kanske nästa år...
Kram Ulrika

Villa Frejas bokblogg sa...

Så sant, utan det sociala är man så liten. Kram.

Pia sa...

Vill börja med att säga TACK, Tack för att ni drog igång den här utmaningen. Givet hänger jag på nästa år!!! Det har varit roligt att titta in hos en massa nya bloggar, och själv få helt nya besökare ;)
Här dånade Simone fram med full fart, men vi klarade oss från några skador.
Hoppas du får en härlig dag!
Kramen

Flower of Fame sa...

Vilken gala. Visst får man vara tacksam för livet. Håller med att man fått många nya vänner på bloggen genom er bokstavsutmaning. Jag är gärna med nästa gång det blir Kram Pernilla

Villa Ell sa...

Tara har fiiina saker ;-)

Jag kollade inte på galan, men kan tänka mig att det är en liten tankeställare, ja tråkigt att det är slut nu med A-Ö och jag är glad att jag hoppade på! Har nästan lyckats pricka in alla dagar...
Det har varit kul!

Kram Sandra

Husbilen Tuzzen sa...

Klart vi kör ett varv till nästa år. Det skulle vara spännande att se hur mycket denna utmaning genererat totalt i pengar. Jag redovisar mitt resultat i morgon.
Fina örhängen, lite enkla men ändå exklusiva.

Kram Helén

CreandoPhoto sa...

Fantastiskt bra gjort av dig och Sara att köra den här utmaningen. Heja, heja er!!!!

Cathrine ab imo pectore sa...

Fina örhängen!
Varit jättekul att varit med, så roligt ni lade ihop era härliga utmaningar i Rosa bandets ära! Jag hänger med nästa år såklart! Redovisar resultat senare och vore ju kul att veta hela sammanlagda summan!:-)
Ta hand om dig! Kram!

HönaPöna sa...

Såklart vi kör nästa år igen...!
Underbar bild, som vanligt Malin!
Allt gott till dej!

Maria sa...

Stämmer in i hyllningskören! Tack för en fantastisk utmaning!!