tisdag 15 oktober 2013

fotoutmaningen - O



 
O? Ja, det skall blir spännande att se vad ni har hittat på för jag har haft total idé torka.
Idag blir det O som i Olika!
 


Sara och jag fortsätter med vår utmaning och det är sååå roligt att så många är med! Ni är jätteduktiga och vad jag tycker är extra roligt är att det sällan är samma tolkning av bokstäverna. Rätt läckert faktiskt. Här har vi listan över alla de som är med.
 
Åse,
 Frida,
Alla kanske inte är med varje dag, men ibland.
Och är du intresserad av att vara med i fotoutmaningen så går det jättebra att hoppa in när som helst. HÄR hittar du spelreglerna
 
 
 

kram kram Malin

Min hemsidan, klicka på länken frokenfoto.se

18 kommentarer:

Jennifer sa...

Underbara bilder som alltid!!
Ha en underbar tisdagskväll!//Jennifer

Villa Ryttarängen sa...

Läckra färger och olikheter. Tycker också det är spännande att se hur alla tolkar bokstäverna. Kraaam Pia

Pia sa...

Vilken läcker bild!!! Tycker också att det är spännande att se vad alla får till med bokstäverna :)
Kramen

Flower of Fame sa...

Ja det blir svårare och svårare. Men en kul utmaning är det som är för en god sak dessutom kram Pernilla

Husbilen Tuzzen sa...

Ja o var verkligen svårt. Men du fick till en vacker bild.
Kram Helén

Mamma med ambitioner sa...

Kul tanke, löv är underbart vackert nu i höstmörkret.
Kram Kristina

Anonym sa...

Fina bilder! Lite skillnad mot mina iphonebilder men huvudsaken är att det blir många kommentarer :)
Kram Pia

HönaPöna sa...

härlig bild... och det är konstigt det där, jag visste precis vad o skulle handla om, medan andra bokstäver verkligen är kluriga!

Home2tiny sa...

Otroligt fin bild. Kramisar Tina

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

NI gör något så fint :) Kram

Dagar av lycka sa...

Härlig bild!!! Kan inte annat än att hålla med om att O var en väldigt svår bokstav!

Kram Anna

Bara Sara sa...

O= svårt!! Jag tyckte också O var svårt, värre blir det närmaste dagarna.. Kram Sara

Bara Sara sa...

O= svårt!! Jag tyckte också O var svårt, värre blir det närmaste dagarna.. Kram Sara

Channal sa...

Tänk vad tråkigt det skulle vara om alla var lika dana! Gillar olika!!

KRAMAR Anna

Maria sa...

Det var väl ett så gott O som något!! Jag gillar olika! Som vanligt fantastiska bilder. Inspirerande och lite prestationsångest på samma gång! Jag är så glad att jag snubblade över utmaningen och får tillgång till alla superfina bloggar!!

Cathrine ab imo pectore sa...

Oooo men du kom ju på ett riktigt bra ord på denna svåra bokstav! Fin bild! Jag klurar på både morgondagens bokstav och nästkommande. Blir svårt!:-)

Browneyedgirl sa...

Godmorgon =)
Lämnar ett hej i din fina blogg innan jag kilar. Ha det fint.

Ninelin sa...

Olika är vi allihopa. . . det är bra.

Hoppas du får en fin dag.

Kram N